לקראת ימי הפורים תשפ"ב יצאו המינים שמנהלים את "קופת העיר", בפרסום פגאני מתוך פרסומים פגאניים רבים שמשֻׁווקים עד עצם היום הזה בקופת המינות והטומאה הזו. כותרת הפרסום הינה: משלוח מנות אישי משיקוץ קנייבסקי... פרסום זה עדיין קיים באתר השרצים של קופת העיר (תמוז תשפ"ד), ועדיין ניתן לתרום לקופה הארורה ולקבל משלוח מנות אישי מקנייבסקי המת! ראו: https://www.kupat.org.il/Project/584/?source=mokd
וכך נאמר בפרסום של "קופת החזיר המת" (כל הדגשים במקור):
רשכבה"ג [=רבן של כל בני הגולה, והוא כנראה מן המינים אשר טרם השלימו עם העובדה שאנחנו חיים בארץ-ישראל] מרן שה"ת [=שר התורה, וראוי לקרוא לו שה"ט, שר הטומאה] רבנו הגר"ח [='הגאון רבי חיים', ובתימנית למיטב ידיעתי 'גרח' הוא מפוּצץ או שׂרוף, הגר"ח יגרח, שיתפוצץ קברו אכי"ר] קנייבסקי שליט"א שולח השנה משלוחי מנות מיוחדים במינם.
משלוחי מנות אלו מכילים שלושה פריטים שאין דומה להם בעולם:
יין, היין שלו... היין המיוחד שממנו הוא מקדש ועליו הוא מבדיל. היין שמלווה אותו בכל 'סיום' ובכל מאורע, יין של 'לחיים' – שכל מי ששותה אותו, מרגיש חיים חדשים זורמים בעורקיו.
הפריט השני שיש במשלוח המיוחד של רשכבה"ג מרן שה"ת רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א – הוא חרוסת. חרוסת שמניחים בליל הסדר על הקערה. החרוסת, שנראית כמו טיט [לא, החרוסת שלהם אדומה כמו עשו האדומי] ובאה לזכר הטיט, מעלה למעלה את צרותיהם של ישראל. כשהחרוסת של רשכבה"ג מרן שה"ת רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א יושבת על קערת ליל הסדר שלך, אתה יכול לדעת בוודאות שענות הנפש שלך, המיצרים שלך, עבודות הפרך שלך – עולים לזכרון לפני השם, באותו ליל המשומר מכל המזיקים.
והפריט השלישי – הוא הקמיע. קמיע מיוחד שמסוגל לשמירה מכל העניינים, כל הזמן, עשרים-וארבע/שבע, והוא מהווה שמירה הדוקה על כל המשפחה. קמיע כזה שכאשר יש אותו בבית, ההורים יהיו רגועים יותר, הילדים יהיו רגועים יותר. קמיע כזה שכאשר ילד חולה בשפעת או בדלקת אוזניים קושרים לו את הקמיע ומרגישים הקלה מיידית.
שלושה פריטים שאין דומה להם בעולם ארוזים בתוך 'משלוח המנות' ששולח רשכבה"ג מרן שה"ת רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א לאנשים שהוא רוצה לבטא בפניהם את הערכתו ותודתו.
משלוח מנות מיוחד במינו, שאותו שולח רשכבה"ג מרן שה"ת רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א למי שיוצא מגדרו ונותן כ'מתנות לאביונים' סכום של 3000 ש"ח, ששווה ערך למתנות לאביונים שקופת העיר מעבירה לכל אחת ממשפחות האביונים, עליהן החליטו הרבנים שליט"א, שהן נושאות בתואר העצוב והמר 'אביונים'.
3000 ש"ח, משפחה אחת מתוך אלפים. משפחה אחת שתיקחו אתם על עצמכם, ורשכבה"ג מרן שה"ת רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א שנושא את כל המשא הזה על כתפיו – יביע אליכם את הוקרתו, את תודתו, את שמחתו על כך שזכיתם, והייתם שותפים לו במצוה הענקית הזאת.
כל-כך הרבה משפחות מחכות, וקופת העיר לא יכולה לתת לכל אחד די סיפוקה. המשא כבד מהכיל. רשכבה"ג מרן שה"ת רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א נושא אותו על שכמו כבר שנים ארוכות, ומי שמוריד אפילו משפחה אחת מעל כתפיו – יזכה למשלוח נדיר באיכותו, ישיר מאת שר התורה, מוקדש בהערכה ובתודה.
האם תהיו אתם בין הזוכים? האם תורידו מעל שכמו של גדול הדור משפחה אחת? האם תפארו את ליל הסדר שלכם בהדר האמיתי: יין וחרוסת מאת גדול הדור? האם תשפיעו שמירה וברכה על בתיכם – באמצעות הקמיע המיוחד שהוא שליט"א ישלח אליכם?
רק אתם יודעים...
ומי שעושה זאת, לא יתחרט. מי שעושה זאת יזכה בעולם הזה ובעולם הבא. מי שעושה זאת יראה מכל כל כך הרבה טוב, שהוא יזכור זאת כל חייו. כדאי!!!
ניתן למסור תרומות עבור קרן [...] גם בטלפון מספר [...] או בדואר ל- [...].
עד כאן פרסום המינות שפורסם באתר המינות של "קופת החזיר המת".
***
ובכן, הבה ננתח מעט את דברי הכזבים ואת התעלולים האליליים של קנייבסקי ושות'.
ראשית מדובר בדברי שקר ברורים, כי איך אפשר לשלוח למאות אנשים את היין האישי או את החרוסת האישית של קנייבסקי? כמה יינות שתה החזיר המיובל? כמה "יינות אישיים" יש לו? כמה קערות חרוסת אכל הבהמה הזו? כמה מקררים היו לו רק לחרוסת? ומי שמאמין להזיות הנחותות הללו כל-שכן לאחר מותו של חזיר היבלות, מוחו טוּמטם באופנים בלתי נתפשׂים! וראו נא לאיזו תהום מדרדרת שִׂנאת לימוד המדעים, לצד לימוד התלמוד עם רש"י ותוספות.
נמשיך, הפריט הראשון שבמשלוח המנות הוא: "יין, היין שלו... היין המיוחד שממנו הוא מקדש ועליו הוא מבדיל" וכו'. ושימו לב: "כל מי ששותה אותו, מרגיש חיים חדשים זורמים בעורקיו". פשש... שמעתם? יש כוח ליין של החזיר המת להביא חיים חדשים לעולם! כלומר, כמו אלהים, יש לו סגולה לתת חיים! וכמובן שמדובר במאגיה ובעבודת אלילים נחותה, כי מי שמאמין שהיה לשיקוץ קנייבסקי השיכור כוח מאגי להאציל על יינותיו הוא גם כסיל וגם עובד אלילים.
הפריט השני שבמשלוח הוא: חרוסת! וכך נאמר באתר "קופת החזיר המת":
"כשהחרוסת של רשכבה"ג מרן שה"ת רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א יושבת על קערת ליל הסדר שלך, אתה יכול לדעת בוודאות שענות הנפש שלך, המיצרים שלך, עבודות הפרך שלך – עולים לזכרון לפני השם, באותו ליל המשומר מכל המזיקים".
כלומר, גם לחרוסת של החזיר המת יש כוח מאגי להעלות את זכרון התורם לפני ה' יתעלה, וכן לשמור עליו מכל השדים והמזיקים שמתרוצצים בַּחוצות בליל הסדר! וכמה טמטום נחיתות ומינות יש בדברים הללו, לא רק התעיה בעניין כוחה המאגי של החרוסת המזויפת של קנייבסקי, אלא גם התעייה בעניין השדים והמזיקים שעלולים להזיק לאדם בליל הסדר...
כלומר, הם מנסים להפחיד את התועים החשוּכים שנכשלים ונחבלים אחריהם, שאם הם לא יתרמו לקופת החזיר המת 3000 ש"ח, הם חושׂפים את עצמם לנזקי השדים והמזיקים!
והפריט השלישי – הוא הקמיע! וכך נאמר באתר "קופת החזיר המת":
"והפריט השלישי – הוא הקמיע. קמיע מיוחד שמסוגל לשמירה מכל העניינים, כל הזמן, עשרים-וארבע/שבע, והוא מהווה שמירה הדוקה על כל המשפחה. קמיע כזה שכאשר יש אותו בבית, ההורים יהיו רגועים יותר, הילדים יהיו רגועים יותר. קמיע כזה שכאשר ילד חולה בשפעת או בדלקת אוזניים קושרים לו את הקמיע ומרגישים הקלה מיידית".
והנה לפניכם דברי חז"ל ורבנו על החזיר המת קנייבסקי, בהלכות עבודה-זרה (יא, טו):
"הלוחש על המכה וקורא פסוק מן התורה, וכן הקורא על התינוק שלא יִבָּעֵת, והמניח ספר-תורה או תפילין [או קמיע] על הקטן בשביל שיישן, לא די להם שהם בכלל מנחשים וחוברים, אלא שהם בכלל הכופרים בתורה, שהן עושין דברי תורה [וכל שכן הזיות ודמיונות] רִפאות גוף, ואינן אלא רִפאות נפשות שנאמר: 'וְיִהְיוּ חַיִּים לְנַפְשֶׁךָ' [מש' ג, כב]".
כמו כן, עיון באתר של "קופת החזיר המת" העלה, שהם עושים שימוש נרחב מאד ומזה שנים רבות במכירת קמיעות וסגולות במאות אלפי שקלים! והנה דברי רבנו בהלכות סנהדרין (יא, ו) על המתעים את העם אחרי ההבל כמו חזיר היבלות שחיק העצמות, קנייבסקי:
"האכזריות על אלו שמטעין את העם אחר ההבל רחמים היא בעולם, שנאמר 'לְמַעַן יָשׁוּב יְיָ מֵחֲרוֹן אַפּוֹ וְנָתַן לְךָ רַחֲמִים [וְרִחַמְךָ וְהִרְבֶּךָ כַּאֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַאֲבֹתֶיךָ' (דב' יג, יח)]".
***
ובכן, לא רק הקמיע המטופש של החזיר המת, גם היין וגם החרוסת המהובלים שלו הם בגדר קמיעות אשר תכליתם להפיק תועלת גשמית, וזאת באמצעות הפקת כוחות מאגיים וסגוליים דמיוניים. ועל הבלי הקמיעות והשדים ראו: "יחסו של הרמב"ם לקמיעות ולמאגיה", "השֵּׁדים – נחלת השוטים והחטָּאים", ועל רשעות המינים הארורים ראו: "כל המינים כרגע יאבדו".
ושימו לב במיוחד לסכום המופקע שיש לתרום לקופת החזיר כדי לקבל את שלושת הקמיעות הללו! ובכן, כך נאמר בהמשך פרסום המינות השקרי, שכל-כולו רדיפת בצע נגעלה:
"משלוח מנות מיוחד במינו, שאותו שולח רשכבה"ג מרן שה"ת רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א למי שיוצא מגדרו ונותן כ'מתנות לאביונים' סכום של 3000 ש"ח, ששווה ערך למתנות לאביונים שקופת העיר מעבירה לכל אחת ממשפחות האביונים [באמת?], עליהן החליטו הרבנים שליט"א, שהן נושאות בתואר העצוב והמר 'אביונים'.
3000 ש"ח, משפחה אחת מתוך אלפים. משפחה אחת שתיקחו אתם על עצמכם, ורשכבה"ג [...] קנייבסקי שליט"א שנושא את כל המשא הזה על כתפיו – יביע אליכם את הוקרתו, את תודתו, את שמחתו על כך שזכיתם, והייתם שותפים לו במצוה הענקית הזאת".
ואין גבול לרדיפת הבצע של קופת החזיר המת בראשות משפחת הפשע של קנייבסקי! כמו כן, הם מנסים לצייר את קנייבסקי החזיר המת כאילו הוא כורע תחת נטל משא העניים והאביונים אשר מתדפקים על דלתו... וכך נאמר בפרסום המינות של החרדים הכעורים:
"כל-כך הרבה משפחות מחכות, וקופת העיר לא יכולה לתת לכל אחד די סיפוקה [כי הם מוציאים משכורות ושלל טובות הנאה]. המשא כבד מהכיל. רשכבה"ג מרן שה"ת רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א נושא אותו על שכמו כבר שנים ארוכות, ומי שמוריד אפילו משפחה אחת מעל כתפיו – יזכה למשלוח נדיר באיכותו, ישיר מאת שר התורה, מוקדש בהערכה ובתודה".
איזה משא הוא נושא? והלא הוא ועסקניו ומקורביו מושכים משכורות ושלמונים מכספי ציבור! וכי 100% מכספי קרן המינות של חזיר היבלות הלז הולכים באמת לנזקקי צאצאי המינים?
וכידוע אצל המאכערים המינים וצאצאיהם, גם כאשר הם נוטלים 49% מכספי התרומות הם טוענים ש"רוב הכסף הולך לעניים"... ושימו לב כיצד הם מחדירים לנו ששיקוץ קנייבסקי הוא גדול הדור: "האם תורידו מעל שכמו של גדול הדור משפחה אחת? האם תפארו את ליל הסדר שלכם בהדר האמיתי: יין וחרוסת מאת גדול הדור?". גדול טחורי האסלה לא גדול הדור. ועל-כל-זאת הם מוסיפים: "האם תשפיעו שמירה וברכה על בתיכם – באמצעות הקמיע המיוחד שהוא שליט"א ישלח אליכם?". והם מודים במפורש שהם מנחשים וחוברים וכופרים בתורה. פשוט מינים גמורים וכעורים, אשר מתעים את עם-ישראל אחרי הבלי האלילות והבערות.
וכֹה דברי רבנו בעניינם בהלכות עבודה-זרה (ב, ט):
"והמינים, הם התרים אחר מחשבות לבם בסכלות בדברים שאמרנו, עד שנמצאו עוברים על גופי תורה להכעיס בשאט בנפש ביד רמה, ואומרים שאין בזה עוון".
ורבות הרהרתי: מהו "להכעיס בשאט בנפש ביד רמה"? האם המינים הם אלה שעוברים על גופי תורה במטרה להכעיס ולהתריס כנגד בורא-עולם? ובכן, מההלכה לעיל עולה שלא מדובר בהכעסה שהיא בגדר התרסה, שהרי המינים אשר עושים "להכעיס בשאט בנפש ביד רמה" לא רק שטוענים שאין עוון במעשיהם, הם גם טוענים שדרכי מינותם הן דרכי ה' הישרות, שחובה ומצוה לנהוג במנהגותיהם ושכל הסוטה מהם כופר! כלומר, כלפי חוץ הם אינם עושים במטרה להכעיס ולהתריס כנגד בורא-עולם, וכאמור בהלכה: "ואומרים שאין בזה עוון".
וזאת בהתאם לדברי רבנו בפירושו לחולין (א, ב): "ומינים אצל חכמים הם הכופרים מישראל [כלומר, הם עובדי עבודה-זרה ואף-על-פי-כן רואים את עצמם בגדר ישראל] [...] והם בני אדם אשר טמטמה הסכלות את חשיבתם, והחשיכו התאוות את נפשותם [...]. והכת הזו היא כת של ישוע הנוצרי [...] וכל ההולך בשיטתם – 'שֵׁם רְשָׁעִים יִרְקָב' [מש' י, ז]". כלומר, אין ספק שישוע הנוצרי וכל ההולכים בשיטתם סבורים שדרכם היא דרך האמת שאין לסור ממנה...
ובמלים אחרות, המינים אשר עושים "להכעיס בשאט בנפש ביד רמה", אינם עוברים על גופי תורה רק כדי לספק איזו תאווה חומרית דמיונית, אלא גם מתוך אמונה משובשת המושרשת עמוק בקרבם: שהם-הם אשר הולכים בדרך הישרה והנכונה, וכל עם-ישראל שסביבם הינם חוטבי עצים ושואבי מים במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב, כופרים ואפיקורוסים אשר מותר לגנוב מהם ולנצל אותם ולתעתע בהם. ולא לחינם המושג "יהדות אורתודוקסית" יסודו בנצרות, הנה מעט מתוך ויקיפדיה בעניין זה: "המונח 'אורתודוקסים' – 'ישרי הדעה', דהיינו 'בעלי האמונה הנכונה', מונח שיש לו היסטוריה ארוכה בנצרות כמציין הכנסייה הממוסדת לעומת תנועות מתחרות חדשות – התגלגל לשיח היהודי בנסיכויות הגרמניות" וכו'. כלומר, נדמה לצאצאי המינים שהם-הם היהדות האמיתית, וכל השאר – כופרים ואפיקורוסים.
***
נחזור לפרסום המינות של קופת החזיר המת, בסוף הפרסום הם מחציפים לומר כך:
"ומי שעושה זאת, לא יתחרט. מי שעושה זאת יזכה בעולם הזה ובעולם הבא. מי שעושה זאת יראה מכל כל כך הרבה טוב, שהוא יזכור זאת כל חייו. כדאי!!!".
והנני מודיע חגיגית שיש איסור חמור למסור כסף למינים הללו, להיפך! אנחנו מתפללים שלוש פעמים ביום להכרתתם ולמחיית זכרם של המינים ומעשיהם: "כל המינים כרגע יאבדו".
"וְדָרְשׁוּ אֶל הָאֱלִילִים וְאֶל הָאִטִּים וְאֶל הָאֹבוֹת וְאֶל הַיִּדְּעֹנִים" (יש' יט, ג).
***
אגב, שימו לב מה עוד נאמר לצד הפרסום שתואר לעיל: "תרומה ישירה לקרן, 100% מהכסף עובר לקרן הספציפית אליה תרמתם". מדוע לא נאמר ש-100% מהכסף עובר לעניים ולאביונים? ברור אפוא, כי "הקרן" הזו מחלקת משכורות וטובות הנאה, ואף אם 100% עובר לקרן, הרי שחלק ניכר מהכספים עובר לכיסם של בני משפחת הפשע קנייבסקי הטמאים.
זאת ועוד, מדובר בתעשייה שמגלגלת בשנה סכום של כ-180 מיליון ש"ח! וזה מה שמוצהר! שוו בנפשכם כמה כספים הם מגלגלים בשחור כמנהגם... ואוכיח זאת בפרק הבא.
קופת החזיר המת – "100% צדקה טהורה"
נעיין עתה בלוגו של "קופת החזרזיר": "100% צדקה טהורה", האמנם? וכי מנחשים וחוברים וכופרים בתורה, מסוגלים שלא לשלוח את ידם וליטול משכורות ושלל טובות הנאה?
והנה לפניכם הנתונים המוצהרים של פעילות העמותה לשנת 2020 (מתוך אתר גיידסטאר, אתר העמותות של ישראל):
הכנסות: 177,649,485
הוצאות: 153,510,078
עודף שנתי: 24,139,407
אגב, מה הם עושים עם ה"עודף השנתי"? למה הם לא מחלקים אותו לאביונים?
והנה סך ההוצאות המוצהרות השנתיות של "קופת החזיר המת", לשנת 2020:
הוצאות שכר לפעילות: 5,560,157
הנהלה וכלליות – שכר ונלוות: 5,323,451
הנהלה וכלליות נוספות: 8,919,436
הוצאות אחרות: 4,717,982
יתר הוצאות לפעילות: 128,989,052
סך הכל הוצאות: 153,510,078
שימו לב: סכום של כ-24,521,026 מיליון ש"ח (חיבור של כל ההוצאות למעט 'יתר הוצאות לפעילות') עובר להוצאות שכר והנהלה ושאר העברות כספים למקורבים! וזה בנוסף ל"עודף השנתי" שעומד על 24,139,407! זאת ועוד, גם הסכום המרכזי של ההוצאות, שהוא כאמור: 128,989,052, גם עליו לא נאמר במפורש שהוא עובר כולו לצדקה, אלא ל"הוצאות לפעילות", ואני יכול רק לשער ולדמיין כמה הוצאות הם מוציאים לפעילות הזו שלהם, וכמה הם מפטמים את אנשי שלומם ומקורביהם באותה "הפעילות", וכמה מעט יחסית מגיע בסוף לעניים.
ועל השקר הזה הם אומרים: "100% צדקה טהורה"...
"אֶת הַחֵלֶב תֹּאכֵלוּ וְאֶת הַצֶּמֶר תִּלְבָּשׁוּ הַבְּרִיאָה תִּזְבָּחוּ הַצֹּאן לֹא תִרְעוּ. אֶת הַנַּחְלוֹת לֹא חִזַּקְתֶּם וְאֶת הַחוֹלָה לֹא רִפֵּאתֶם וְלַנִּשְׁבֶּרֶת לֹא חֲבַשְׁתֶּם וְאֶת הַנִּדַּחַת לֹא הֲשֵׁבֹתֶם וְאֶת הָאֹבֶדֶת לֹא בִקַּשְׁתֶּם וּבְחָזְקָה רְדִיתֶם אֹתָם וּבְפָרֶךְ [ראו באיזה עוני ומצוקה שרויים החרדים!] [...] הַמְעַט מִכֶּם הַמִּרְעֶה הַטּוֹב תִּרְעוּ וְיֶתֶר מִרְעֵיכֶם תִּרְמְסוּ בְּרַגְלֵיכֶם וּמִשְׁקַע מַיִם תִּשְׁתּוּ וְאֵת הַנּוֹתָרִים בְּרַגְלֵיכֶם תִּרְפֹּשׂוּן, וְצֹאנִי מִרְמַס רַגְלֵיכֶם תִּרְעֶינָה וּמִרְפַּשׂ רַגְלֵיכֶם תִּשְׁתֶּינָה" (יח' לד).
והסוד גלוי וידוע: גדולי האסלה הארורים מנציחים את הבערות הסכלות והטמטום כדי להותיר את צאנם עני סכל ונחשל, וכך הם יהיו מסוגלים להקים לעצמם קרנות "צדקה", אשר מהן הם חולבים כספים רבים, וזאת כדי שיוכלו להעניק לעצמם חיי עושר ורווחה מפוטמים ומפונקים. וכאמור, הנתונים שראינו לעיל הם רק הנתונים המוצהרים! שוו בנפשכם כמה כספים הם מגלגלים בשחור כמנהגם, וכמו שטיינמן שנגנבו מספרייתו שלושה מיליון ש"ח בשחור...
"צֹפָיו [=מנהיגי הדת בעלי השׂררה, הכומרים המתעים את העם אחרי ההבל] עִוְרִים כֻּלָּם, לֹא יָדָעוּ [את ה'], כֻּלָּם כְּלָבִים אִלְּמִים לֹא יוּכְלוּ לִנְבֹּחַ [כלבים אילמים!], הֹזִים שֹׁכְבִים אֹהֲבֵי לָנוּם. וְהַכְּלָבִים עַזֵּי נֶפֶשׁ [כלבים עזי נפש!] לֹא יָדְעוּ שָׂבְעָה, וְהֵמָּה רֹעִים [והם אנשי השֵּׁם מנהיגי העם ובעלי השׂררה, ויחד-עם-זאת] לֹא יָדְעוּ הָבִין [סוטים מדרך האמת], כֻּלָּם לְדַרְכָּם פָּנוּ אִישׁ לְבִצְעוֹ מִקָּצֵהוּ" (יש' נו). ושם תרגם יונתן ע"ה: "וְכַלְבַּיָא תַּקִּיפֵי נַפְשָׁן לָא יָדְעִין לְמִסְבַּע, וְאִנּוּן מַבְאֲשִׁין לָא יָדְעִין לְאִסְתַּכָּלָא, כֻּלְּהוֹן גְּבַר לָקֳבֵיל אוֹרְחֵיהּ גְּלוֹ, גְּבַר לְמִיבַּז מָמוֹנֵיהּ דְּיִשְׂרָאֵל".
כֹּהֲנֶיהָ חָמְסוּ תוֹרָתִי וַיְחַלְּלוּ קָדָשַׁי", "כֹּהֲנֶיהָ חִלְּלוּ קֹדֶשׁ חָמְסוּ תּוֹרָה" (יח' כב, כו; צפ' ג, ד); "כִּי מִקָּטֹן וְעַד גָּדוֹל כֻּלֹּה בֹּצֵעַ בָּצַע מִנָּבִיא וְעַד כֹּהֵן כֻּלֹּה עֹשֶׂה שָּׁקֶר" (יר' ח, י); "וְאִם אָב אָנִי אַיֵּה כְבוֹדִי? וְאִם אֲדוֹנִים אָנִי אַיֵּה מוֹרָאִי? אָמַר יְיָ צְבָאוֹת לָכֶם הַכֹּהֲנִים בּוֹזֵי שְׁמִי" (מלאכי א, ו).
"וְאַתֶּם סַרְתֶּם מִן הַדֶּרֶךְ הִכְשַׁלְתֶּם רַבִּים בַּתּוֹרָה שִׁחַתֶּם בְּרִית הַלֵּוִי אָמַר יְיָ צְבָאוֹת. וְגַם אֲנִי נָתַתִּי אֶתְכֶם נִבְזִים וּשְׁפָלִים לְכָל הָעָם כְּפִי אֲשֶׁר אֵינְכֶם שֹׁמְרִים אֶת דְּרָכַי וְנֹשְׂאִים פָּנִים בַּתּוֹרָה [מלעיטים ומזהמים את עם-ישראל בתורת מינות פרו-נוצרית ארורה]" (מלאכי ב, ח–ט).
ואחתום בדברי הנביא ירמיה בפרק יב:
"מַדּוּעַ דֶּרֶךְ רְשָׁעִים צָלֵחָה שָׁלוּ כָּל בֹּגְדֵי בָגֶד? נְטַעְתָּם גַּם שֹׁרָשׁוּ יֵלְכוּ גַּם עָשׂוּ פֶרִי [ריבוים והצלחתם אינם מעידים על יושרם וטוהר מעשיהם] קָרוֹב אַתָּה בְּפִיהֶם וְרָחוֹק מִכִּלְיוֹתֵיהֶם. וְאַתָּה יְיָ יְדַעְתָּנִי תִּרְאֵנִי וּבָחַנְתָּ לִבִּי אִתָּךְ הַתִּקֵם כְּצֹאן לְטִבְחָה וְהַקְדִּשֵׁם לְיוֹם הֲרֵגָה".
ועם-ישראל כבר מבין היטב את משמעות הפסוקים הללו, ובמיוחד לאחר השואה הנוראה.
סוף דבר
היה אחד שקרא את המאמר וכסילותו גרמה לו להזדעזע עד עמקי נפשו העשוקה.
וכך כתב:
אין לך פשוט בושה מוחה בך אלף פעם על ביזוי כבוד תלמיד חכם, לא חשבת אולי זה מישהו אחר שמריץ את הכל ולא הרב הגדול חיים קניבסקי זצ"ל בעצמו?
וכך השבתי לו:
פשש... פתאום אתה טוען שקנייבסקי לא היה גאון גדול וענק, הוא לא היה שר התורה שכל רז לא אניס ליה, הוא לא ידע את הנסתרות ואין שום ערך לברכותיו ולסגולותיו – אלא, לפי דבריך, כל שנות חייו המטונפים קנייבסקי החזיר המת היה בעצם רק בובה על חוטים?! ובמלים אחרות, לפי דבריך כל ימי חיי הבלו וגיעולו של שיקוץ קנייבסקי הוא היה כסיל נפוח וסרוח אשר מנוהל על-ידי עסקנים רודפי בצע, כסיל שאינו יודע מימינו ומשמאלו – ואם כך, מדוע אתה קורא לו "הרב הגדול קנייבסקי זצ"ל"? והלא מדובר בתרמית של עסקני-רֶשע אשר שׂמו את ראש החזיר המת הנפוח בראש תעתועיהם... אינך שׂם לב לסתירה מיניה וביה שבדבריך?
יתר-על-כן, אסור באיסור חמור לדון לכף זכות את המינים, והואיל והוּכח שקנייבסקי הוא מין שחילל-שם-שמים ועשה ביד רמה בפרהסיה כירבעם – אסור באיסור חמור לדון אותו לכף זכות, אלא דינו מורידין ולא מעלין, כדין המינים הארורים שמתעים את העם אחרי ההבל.
ויש לי רשימה לא קצרה של מאמרים שעוסקים במעללי המינות של קנייבסקי הארור שר"י.
חפש במנוע החיפוש "קנייבסקי" ותמצאם.
"אִם חָכַמְתָּ חָכַמְתָּ לָּךְ וְלַצְתָּ לְבַדְּךָ תִשָּׂא" (מש' ט, יב). "וַתֹּאמְרִי נוֹאָשׁ: לוֹא! כִּי אָהַבְתִּי זָרִים וְאַחֲרֵיהֶם אֵלֵךְ! כְּבֹשֶׁת גַּנָּב כִּי יִמָּצֵא כֵּן הֹבִישׁוּ בֵּית יִשְׂרָאֵל הֵמָּה מַלְכֵיהֶם שָׂרֵיהֶם וְכֹהֲנֵיהֶם וּנְבִיאֵיהֶם [...] כִּי פָנוּ אֵלַי עֹרֶף וְלֹא פָנִים [...] וְאַיֵּה אֱלֹהֶיךָ אֲשֶׁר עָשִׂיתָ לָּךְ? יָקוּמוּ אִם יוֹשִׁיעוּךָ בְּעֵת רָעָתֶךָ, כִּי מִסְפַּר עָרֶיךָ הָיוּ אֱלֹהֶיךָ יְהוּדָה. לָמָּה תָרִיבוּ אֵלָי? כֻּלְּכֶם פְּשַׁעְתֶּם בִּי נְאֻם יְיָ, לַשָּׁוְא הִכֵּיתִי אֶת בְּנֵיכֶם מוּסָר לֹא לָקָחוּ אָכְלָה חַרְבְּכֶם נְבִיאֵיכֶם כְּאַרְיֵה מַשְׁחִית" (ירמיה ב, כה–ל).
1) כל מי שמאמין שלמוות קנייבסקי ולכל שאר הגדולים יש כוחות על טבעיים, ושלחפצים שלהם יש כוחות על טבעיים, כל מי שמאמין בשקרים האלה, מפר את היסוד החמישי של הדת.
האם זה נכון?
2) כל מי שמאמין בספירות הקבלה מפר את היסוד השני.
האם זה נכון?
3) כל מי שמאמין שהמצוות או העבירות שלו יכולות לשמח או לכעוס או לעצב את אלוהים, או שמעשי בני אדם יכולים להשפיע על אלוהים בכל דרך שהיא, מפר את היסוד השלישי.
האם זה נכון?
4) ואם הבנתי את הדברים נכון, נזכיר לעצמנו שבמורה א' ל"ו הרמב"ם אינו מתיר חריגים או תירוצים לשגיאות אלו; מה שלכאורה מרמז שאפילו מי שחונך מילדותו להאמין בשקר המרושעים הללו, לא יכול להיות נמען של עזרתנו.
האם זה נכון?
למרבה…
מורי אדיר, זה באמת חיבור מעולה שמאיר אור על דיר החזירים של מוות קנייבסקי ימ"ש והחמולה שלו.
1) האם לדעתך העניים כלכלית בקרב האורתודוקסים זכאים למתנות לאביונים לפי הרמב"ם?
האם הם שונים מאלילים עניים או נוצרים?
ואם לא, האם מותר לעזור להם בכל דרך - במיוחד אם אנחנו יכולים לתת את המשאבים המוגבלים שלנו למטרות ראויות באמת?
(אם אני זוכר נכון הרמב"ם אומר שיהודים צריכים לתת צדקה לעובדי אלילים עניים, אבל האם אני צריך להניח שזה לא חל עלעובדי אלילים יהודים אורתודוכסים?)
2) ואם האורתודוקסים האלה עניים כי יש להם כמויות אינסופיות של ילדים, האם רס"ג לא מלמד אותנו (לצערי אני לא זוכר איפה) שאנשים כאלה חוטאים בכך שיש להם כל כך הרבה ילדים אם הם לא יכולים לספק להם…