הוסיף לשאול כבודו אני בעל תשובה הרבה שנים ולפי מה שאני זוכר גידלנו שער בשביל שזה היה ניראה לנו יפה כמו חולצה יפה שמישהו אוהב ולא בשביל הדמות לאישה או גוי לכן במיקרה וישאל אדם שרוצה לגדל שער ליופי שהוא אוהב האם נאסור לו לכול הפחות אולי ממה שהרב כתב על כיפה שאף שזה המלצה במשך היום אבל בזמננו זה ניראה לפריצה לאדם דתי.האם זה טעם מספיק?
חכמים אסרו על תלמיד החכמים לצאת מבושם לשוק, ולימדונו בזה, שאסור לתלמיד חכמים לעשות מעשה שיבטא הימשכות אחר התאוות והשאיפות הבהמיות.
לפיכך, תלמיד חכמים שגידל את שער ראשו כמו הנשים, לא רק מתדמה לגויים במעשיהם ובשאיפותיהם, אלא גם מחלל שם שמים, בהתדמותו לקלי הדעת הנוטים אחר תאוותיהם.
הוסיף לשאול כבודו אני בעל תשובה הרבה שנים ולפי מה שאני זוכר גידלנו שער בשביל שזה היה ניראה לנו יפה כמו חולצה יפה שמישהו אוהב ולא בשביל הדמות לאישה או גוי לכן במיקרה וישאל אדם שרוצה לגדל שער ליופי שהוא אוהב האם נאסור לו לכול הפחות אולי ממה שהרב כתב על כיפה שאף שזה המלצה במשך היום אבל בזמננו זה ניראה לפריצה לאדם דתי.האם זה טעם מספיק?
תודה רבה לך! נתת לנו תשובה מפורטת ומהנה.