נשאלתי את השאלות הבאות:
1) מה דעתך בעניין העלייה להר הבית בזמן הזה?
2) ומה ביחס לקריאות לבניין המקדש בימינו טרם ביאת המשיח?
תשובות:
1) כל הטענות אשר אוסרות לעלות להר הבית אינן רלבנטיות, מפני שאנחנו במצב של מאבק ומלחמה על השליטה בהר הבית. ומכיוון שכך, כל ענייני הטומאה והטהרה וכן כל ענייני זיהוי מקום המקדש וכל שאר הטענות אינן רלבנטיות כלל, כי ברור שכולן בטלות ומבוטלות עד שנשיב את הר הבית לשלטון גמור ומוחלט של ישראל והמאבק יוכרע לטובת עם-ישראל.
ובדיוק על כגון זה נאמר: "עת לעשות לה' הפרו תורתיך", וכמו שרבנו פוסק בתשובה (סימן רנו): "ואנחנו אומרים באיסורי תורה: 'עֵת לַעֲשׂוֹת לַייָ הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ' [תה' קיט, קכו]".
לפיכך, מצוה גדולה ורבה היא לעלות להר הבית, ואין שום צורך לטבול במקווה או במעיין מים חיים ואפילו לא ליטול ידיים! ולדעתי אף יש להורות לכתחילה שאין לטבול כדי שלא יתרשלו או יהססו או יחששו מלעלות להר הבית! וכל זאת מפני שכל מי שעולה להר הבית בימינו מקיים מצוה גדולה של קירוב עמנו לצור מחצבתו, כלומר, כל יהודי שעולה להר מחזק את אחיזתנו במקום הקדוש הזה ומחליש את אחיזתם של המוסלמים הטמאים בהר קדשנו ותפארתנו.
2) יש לעסוק בשאלה הזו רק לאחר שנסיים את השלב הראשון של בניית המקדש והוא סילוק המוסלמים הרשעים מהר הבית, ופינויו מכל המסגדים ובתי התפלות שלהם. לכן, כרגע גם שאלה זו אינה רלבנטית, אלא יש להתמקד בחיזוק אחיזתנו ושליטתנו בהר הבית, והאמצעי היחיד שיש בידינו לעשות זאת בימינו הוא על-ידי עליית יהודים מדי יום ביומו להר הבית. ככל שיעלו יותר יהודים להר הבית, כך תתחזק אחיזתנו במקום ונוכל בצעד-אחר-צעד לדחוק את רגלי המוסלמים מן ההר, ונשיבו לידי עם ישראל העם הנבחר אשר לו ניתן ההר לנחלה.