בשבת טיילתי בחוץ כי מזג האוויר היה חם. במהלך הטיול שלי ראיתי בצד השני של הרחוב קבוצת גברים חסידיים שהיו לבושים בכובעי הפרווה הגדולים שלהם ובמעילים השחורים והעבים שלהם. ואז שמעתי שני גברים גויים שהלכו לפניי אומרים אחד לשני: "תראו את היהודים המטורפים האלה שלובשים בגדי אסקימו במזג אוויר חם כל כך! זה מגעיל! איזה אנשים נורמלים עושים דבר כזה?!"
זה הותיר אותי תוהה אם, מלבד שהחסידים הם טיפשים אליליים לא היגניים, האם על פי הרמב"ם לבישת ביגוד חסידי מהווה 1) חטא של חילול השם? ו -2) האם על פי הרמב"ם לבישת ביגוד חסידי מהווה הפרה של המצוות עבור היהודים להיות עם חכם ואור לגויים?
3) בעוד ששאלותיי מופנות לקיץ, האם על פי הרמב"ם הן יחולו גם על מזג אוויר קר?
4) על פי הרמב"ם מהם החטאים האחרים הכרוכים בלבישת ביגוד חסידי?
הביגוד החסידי הינו סימפטום לדבקותם העיקשת בהבל ובמינות.
הוא מבטא את הטמטום והכסילות ועיוות הדת בהתגלמותם.
בשל כך, הביגוד הזה הפך לסמל מאוס וכעור מאד לפני ה' יתעלה.
כל אדם נבון שיש בו ולו מעט ידיעת ה' יתרחק מן הכיעור ומן הדומה לו.
האם יש בביגוד הזה חטא של חילול ה'?
לדעתי כן, כי הוא מעורר תחושה של סלידה וגועל, גם בחורף וכל שכן בקיץ.
ולא לחינם הנאצים הרשעים נטפלו דווקא ליהודים בעלי סממני המינות.
זאת ועוד, הגלגלים הללו שהם מניחים על ראשיהם, נעשים מפרוות של מינקים, ומדובר בתעשייה אשר גורמת לצער בעלי חיים גדול מאד, ולדעתי מדובר בצער בעלי חיים כל-כך גדול עד שהוא בגדר איסור דאורייתא חמור מאד.
וזה מראה שאין להם חמלה ורחמים ואינם מזרע ישראל שהינם ביישנים רחמנים וגומלי חסדים, שהרי זה לא מעניין אותם שמפשיטים את העורות הללו מעל המינקים הטמאים בעודם בחיים, והם מתעקשים ללכת אחרי התהו וההבל.
ואגב, גם לשטות הזאת ישנה סיבה כלכלית חשובה מאד, שווה בנפשך איזו תעשייה מפותחת זו אשר מוכרת גלגלי מינקים כאלה למאות אלפי אנשים! ואין לי צל של ספק שתמלוגים שמנים מאד מועברים לאדמו"רים ולמקורבים ממכירת הגלגלים הללו. ולא רק ממכירת הגלגלים, ברגע שכולם מתלבשים ומתנהגים אותו הדבר, יש שליטה מוחלטת על כל הצריכה הכלכלית של ההמון, וניתן ביתר קלות לגבות מחירים גבוהים מבעלי ההון, על הפניית הצריכה לעסקיהם ולמוצריהם.