לפי הרמב"ם:
1) באילו נסיבות יכולה אישה יהודיה להפיל את הילד ברחמה?
2) האם יכול לא-יהודי לבצע הפלה על אישה יהודיה?
3) באילו נסיבות יכולה אישה לא-יהודיה להפיל את הילד ברחמה?
4א) אם לא-יהודי מפיל את ילדתה של אישה לא-יהודיה המבקשת ממנו מרצון לעשות כן, האם הוא אשם ברצח?
4ב) אם התשובה היא כן, מה העונש שלו?
4ג) ואיזה חטא, אם בכלל, עושה האם במקרה זה?
5א) אם יהודי מבצע הפלה על אישה לא-יהודיה המבקשת ממנו מרצון לעשות כן, באיזה חטא, אם בכלל, הוא אשם?
5ב) ומה העונש שלו?
5ג) האם יש נסיבות שבהן מותר לו לעשות זאת?
6) מבחינה השקפתית, מדוע דיני ההפלות, כולל העונשים, שונים עבור יהודים ולא-יהודים?
תודה תלמיד-הרמב"ם.
אולי יש להוסיף כי מה שכתבתי במאמר נכון לרופאים יהודים ולא יהודים, ונראה לי שאין כל הבדל בעניין זה, כי כמו שמותר להתרפא מרופא גוי כך מותר להתרפא מרופא יהודי. אך כמובן שעדיף תמיד לקבל טיפול מרופא יהודי ירא שמים, ועל האדם שנזקק לטיפול רפואי להתפלל בהכנעה לפני בורא עולם בשערי בית החולים שישלח לו את השליחים הטובים והנכונים.