שלום לרב ראיתי בכמה מקומות שהרב ממליץ על תאג׳ כתר שלום או כתר ישראל ורציתי לשאול למה דווקא אלו?
אני שואל כי קיבלתי המלצות על אחרים דווקא (תורה קדומה) ו3 אלו מדויקים לפי חלק הדקדוק אבל קראתי מאמר שמארי קאפח דווקא היה הולך לפי מסורת הקריאה, אפשר הסבר בעניין הזה?
הנני ממליץ עליהם כי הם שילבו במהדורותיהם תמצית מפירושי רס"ג, ואף תרגמו מעט מתרגומי אונקלוס, וכן שילבו מעט מדבריו של ר' יחיא קרח (ליקוטי מרפא) שהושפע מתנועת דור דעה. לעומת זאת, תורה קדומה שילב את פירושיו של שבזי המשורר הארור, אשר גדושים בקבלה הפגאנית, ואין בהם מאומה מדרך האמת.
איני יודע על ההבחנה שציינת בין מסורת קריאה לבין מה שמופיע בחלק הדקדוק.
וגם איני יודע לאיזה קאפח התכוונת, האם למרי יחיא או לשכיר הממורדע נכדו יוסוף הנרצע והצייקן.